Follow Dashboard
Hi Bonjour !

Hey, You are welcoming here . This is my official bloggie . It's a place for me to update my post everyday . Always remember to follow my rules while you visiting my blog .All in this blog is Mine , do not take everything that does not belong to you . Do follow my blog to subscribe for my latest update . I will appreciate it .Nice to meet you ◔ᴗ◔ . Lastly, enjoy your stay .
credit

Skin by ; WANA Icons by SC


mana awak ? :'(

Assalamuailaikum ..
heyy suma .. sehat tak ? hope korangg sehat lha ken ? korangg ape buad tue ?
haa , korang nampak title yana at atas uhh ? hurmmm :'(
yeaa , yana sedih rinie sebab boy yana tak text yana langsong . yana punya tunggu text dea tak masuk masuk poun . tak macam hari hari laen . text tadakk , kol ? kol lagyy lha tadakk . hmm :(
yeaa , semalam kami gado & sampai skunk tatao lha nk ckp . nope komen ! =='
ape salah yana at dea poun tatao lhaa sampai dea tak text langsong . 
dulu kalo yana bagon tido mesty ad text dea , but skunk ? tadakk ~
"bie , napa bie laen sangat nihh ? bby sayangg bie lhaa . jgn lha buad bby macam nihh ? mana bie ? bie langsong tak text bby kan ? bby ad buad salah at bie kea ? hmm :'( "
miss hang tao tak ?! tp apa respons poun tadakk ? -,-
yana tatao nk buad ape skunk ? nanges jaww dr tadyy .. ape poun tak bole buad . 
hmm .. kbaii :'(

bie , imissyoulhaa ! tp bie tak text poun ken ? :'(

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post