Follow Dashboard
Hi Bonjour !

Hey, You are welcoming here . This is my official bloggie . It's a place for me to update my post everyday . Always remember to follow my rules while you visiting my blog .All in this blog is Mine , do not take everything that does not belong to you . Do follow my blog to subscribe for my latest update . I will appreciate it .Nice to meet you ◔ᴗ◔ . Lastly, enjoy your stay .
credit

Skin by ; WANA Icons by SC


kerana terlebih percayakan kawan..

Assalammualaikum. heyy, syukur alhamdulillah still bole meng-update blog yana ni. sekian lama menghilang kini yana kembali utk berkongsi cerita dgn kawan kawan semua. sebelum itu, nk tnya ampa semua sihat tak? yana dekat sini sihat alhamdulillah.
ok, mesti ampa semua trtanya knp dgn entry yana kali ini. yana akan cerita. "jangan mudah sgt utk kita percayakan org lain walaupun dea rapat dgn kita sekali pun". barulah yana sedar siapa kawan, siapa lawan. hmmm.. 
kisahnya bermula disini... yana ada seorang sahabat yg yana dah anggap mcm adek beradek & darah daging yana sendiri. di hadapan yana dea baek, segala rahsia kami kongsi bersama. makan semua bersama. Tp, ntah knp.. dea seperti lupakan kawan. masa susah dtg dekat yana, masa senang dgn org laen. kenapa ini semua berlaku? dea memperburukkan yana & menambah cerita yg tak penah wujud. 
hmmm, yana malu nk berhadapan dgn budak kelas. 
skrg, yana rasa bersyukur krn ada kawan yg lebih memahami yana & tahu apa yg trjadi. yana terasa dgn kawan yana sorang tu. mmg tak sangka dea bole buat mcm tu -,- 
bila yana tnya dea, dea mcm nk larikn diri. dea marakan yana semua. tapaa, yana paham.yana hope dea akn paham suatu hari nnt. tak sepatutnya kita selalu kita berada di ats. kadang2 jatuh jugak. 
ingatlah, jgn kita memperburukkan org krn suatu hari nnt ramai org akan memperburukkan kita. 
ok, takat ni ja yg dpt yana cerita. bye :-*

aku tak sangka hg bole buat mcm ni. aku percayakan hg tp ni yg buat dekat aku. thanks kawan -,- aku hargai sgt. selama ni hg hnya perlukn aku masa susah ja. finee, aku tak kesah. aku takan marahkn hg. aku hope lepas ni, hg buat apa yg hg suka. serious, aku saket hati dgn hg! aku takan mengharapkn apa-apa lg dr hg :'(

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post